No dokladnie i moje kodowanie 23174 ni w zab mi nie wychodzi dlatego poprosilem o rozpisanie :-).
kodowanie i kasowanie błędów ABS mk60ec1
Zwiń
X
-
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
-
-
Przeglądałem autoscany aut z mojej listy by mieć dodatkowe oparcie i jedyne czego bym był pewny na tę chwilę to kombinacje typu silnika i tego czy auto ma system Start/Stop, choć nie wiem jak auto by się zachowało po jego zakodowaniu. Czyli to co niżej:
Kod:LC,15,0~2,00,Engine Type: 1.2 TSI/1.4 TSI/1.6 MPI LC,15,0~2,01,Engine Type: 1.8 TSI/2.0 TFSI/2.0 TSI/3,6 FSI/1.6 TDI/1.9 TDI LC,15,0~2,02,Engine Type: 2.0 TDI LC,15,4,Start/Stop System with Regenerative Braking (PR-7L6) installed No i opisy bajtów 5, 7, 9, 11, 13 odnośnie końcówki numeru VIN
EDIT:
Kolejny temat o przeszczepie na MK60EC1:
http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1 6 DEDIT:
Kolejny temat o przeszczepie na MK60EC1:
http://translate.googleusercontent.c...zFen5CCWCKNzlQ
Komentarz
-
-
Może ktoś umie chińskie znaczki :P
Tu chyba są jakieś rozmyślenia nad kodowaniem, niestety nie umiem z jpg wyciągnąć tych opisów.
http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Ehh..... piszesz jak nawiedzony po działce białego normalnie. Co Ci da rozkodowanie ABS-u kiedy go nie zakodujesz? Czy ty to rozumiesz, czy kiedy kolwiek zrozumeisz ?
Wklejasz te linik z netu tutaj i nic to nie wnosi. Podłacz pompę u siebie, czy gdzie kolwiek to instalujesz, wpisz jakie kolwiek kodowanie i zobacz czy przyjmie. Jak przyjmie to się bedziesz martwił jak ją poprawnie zakodowac.
Komentarz
-
-
Ja już mam fabrycznie w Scirocco pompę MK60EC1 w wersji AD czyli biednej.
A może trzeba PIN z zawieszki jaki się dostaje przy kluczykach wpisać w Security Access lub jakimś kanale adaptacji, tak jak przy dopisywaniu kluczyków do IMMO czy przy wymianie sterownika silnika na drugi używany?
Choć z tym PINem to trochę nierealne skoro w OII FL zmieniają ludzie pompy mk60EC1 na nowsze wersje i tylko kodowanie wklejają swoje plus adaptacja czujników i działa już, bez kojarzenia pompy autem jakimiś kodami czy coś.
Ogarnia ktoś kiedy OII miało G85 przy kierownicy a kiedy już w maglownicy? Czy datą szczególną będzie tu maj 2008?http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1 6 DA może trzeba PIN z zawieszki jaki się dostaje przy kluczykach wpisać w Security Access lub jakimś kanale adaptacji, tak jak przy dopisywaniu kluczyków do IMMO czy przy wymianie sterownika silnika na drugi używany?
Czyli generalnie by to zainstalować wygląda na to ze musi byc to cały komplet z ECU + Licznik+ abs lub (tak przypuszczam) chociaz licznik z dopasowanym IMMo do ECU i z org Component Security,
Komentarz
-
-
spacewalker, to czemu ludzie montując Park Assist wstawiają nowsze pompy, np BE zamiast AD, kopiują stare kodowanie ABS, dodając tylko 00 na końcu i przyjmuje je bez problemów i bez dodatkowego wpisywania kodów, chyba tak Enriquez miał.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
A w ASO mu tak zakodowali tak że błąd złego sygnału ze wspomagania pokazuje.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1 6 Dspacewalker, to czemu ludzie montując Park Assist wstawiają nowsze pompy, np BE zamiast AD, kopiują stare kodowanie ABS, dodając tylko 00 na końcu i przyjmuje je bez problemów i bez dodatkowego wpisywania kodów, chyba tak Enriquez miał.
Przeszczep pompy BE u mnie zakończył sie sukcesem. Do starego kodowania dodałem na końcu "00" i sterownik BE ładnie dał się zakodować. Kodowałem sam VCDS-em bez pomocy ASO. Także wg mnie jeżeli ktoś ma pompę MK60EC1 juz na pokładzie to wymiana na inną MK60EC1 nie stanowi problemu - warunek - trzeba zapisać sobie kodowanie starej pompy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez 1 6 DA w ASO mu tak zakodowali tak że błąd złego sygnału ze wspomagania pokazuje.
Zamieszczone przez kowaltom99Także wg mnie jeżeli ktoś ma pompę MK60EC1 juz na pokładzie to wymiana na inną MK60EC1 nie stanowi problemu - warunek - trzeba zapisać sobie kodowanie starej pompy->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
Ja mam 2.0 TDI na Common Rail o oznaczeniu CBDB i też to jest jak kojarzę EDC17, numer z VCDSa 03L906022R. CE u mnie ma numer 3C8937049E, sterownik ABS jest 1K0907379AD. Gateway ma numerek 1K0907530S. Licznik tez jest jeszcze stary z czerwonym MFA+ jak z Golfa 5 wyglądający.http://chomikuj.pl/lusob/VCDS
Trochę plików do VCDS, zapraszam
Komentarz
-
-
To jest urok kodowania sterowników po SVM. My gdybamy, a VAS to robi od strzała, tylko dlatego ze ktoś to tak zaprojektował i inaczej nie bedzie. VAS to naprawde mocny sprzęt.... no ale jak jest online.
A jak Piotrk miał ten bład - to do zrobienia jest adaptacja Wspomagania, bo miałem to samo jak wymieniłem u siebie ABS na HHI. We wspomaganiu w adaptacjach są 3 opcje dla ABS-u. MK70, MK60 i MK60EC1. Pod warunkiem ze wspomaganie ma dostepną adaptację, ale chyba po 07 roku juz było jdno tylko.
Komentarz
-
-
u mnie nawet VAS nie dał rady zakodowac pompy BE online-wyrzucalo brak komunikacji ze stwrownikiem po zakodowaniu online
dlatego wróciłem do swojej wyjściowej ADprzyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
Komentarz